Domates Soslu Kaşarlı Kızarmış Ekmekler


Şimdi ismi kendim uydurmam gerekince bir başlığa bir roman yazabiliyorum. En kısası bir sure uzunluğunda olabiliyor. Ama sanırım bütün malzemeyi özetlemiş oldum. Hikayesi ise bütün olay köy ekmeği almamla başladı. Kahvaltıya ekmekleri kızartıp üstüne yağ sürmeyi planlıyordum ki elime geçen Lutenitsa Sosu(ben kendim yaptım ama siz marketlerde kahvaltılık ezme adı altında satılan soslardan da sürebilirsiniz) ekmeklerin gidişatını nefis italyan atıştırmalık ekmekleri olan bruschetta  doğru kaydırdı. Ama bu kesinlikle bir bruschetta tarifi değildir onu ayrıca yazacağım. Sonunda bir kaç ekleme ile bu ekmeklerim ortaya çıktı

Malzemeler
Dilimlenmiş Tam Tahıllı Köy Ekmeği
Üstüne Sürmek İçin Domates Sos (Tarifini burada Kahvaltılık Sos vermiştim)
Yeşil Zeytin
Kaşar Peyniri
Kekik

Ekmeklerin üstüne domates sosu sürdüm ve üstüne bir kaç tane zeytin koydum Sonrada rendelenmiş kaşar ve biraz da kekik ektim. Ayrıca pul biber, karabiber gibi baharat kullanmanızı tavsiye etmem zaten domatese fesleğen çok yakışır isterseniz biraz fesleğende ekebilirsiniz. Sonrada doğruca fırına verip nar gibi kızartıyorsunuz İşte bu kadar.
Afiyet olsun




Popüler Yayınlar