Waffle Makinesinde Patates ya da Hash Brown Waffles


Patates kızartmasına karşı oldum olası bir zaafım vardır. Her türlüsünü severim her gittiğim yerde yerim. Sonuçta evde kendim için daha sağlıklı çözümler üretmeye başladım. Bu da en leziz tariflerimden bir tanesi. Klasik tariflerde hash brown rendelenmiş ve suyu güzelce sıkılmış patatesin sıvı yağda kızartılması. Ama ben bunu bir ziyafete dönüştürüyorum. Waffle makinesinde yağsız olarak pişiriyorum. eğer waffle makineniz yoksa muffin kaplarında 

Malzemeler (4 kişi için)

4 Adet Orta Boy Haşlanmış Patates
1 Adet Yumurta
50 Gr Cheddar Peyniri (4 dilim burger peyniri de olur yoksa koymayabilirsiniz)
50 Gr Kaşar Peyni
Bir Çorba Kaşığı Zeytinyağ (Aslında patates yağı çok sever ama ben bunu en az seviyede tutmaya çalışıyorum. Siz dilerseniz 2 veya 3 kaşık koyabilirsiniz)
Tuz, kırmızı biber

Yapılışı
İşte en güzel yanı burası. Bütün malzemeleri mutfak robotunda koyun ve karıştırın. Ben orijinal tarife bağlı kalmak adına haşlanmış patatesi rendeledim ve diğer robottan geçirilmiş malzemelerin içine kattım. Isıtılmış waffle makinesine dökün pişirin. Benim makinemde Ortalama olarak bir patates iki adet waffle oldu. Tadı enfesti. Yanında taze yeşillikler ve domates ile servis ettim. 

Size de şimdiden afiyet olsun

Popüler Yayınlar