Kuru Domatesli Penne Makarna


Bu tarifi Mutfak Psikopatları'nın facebook sayfasında görmüştüm. Evde de kuru domates vardı. Denesem mi deyip mutfağa bir girdim işte bu güzellikle çıktım. Nasıl leziz, nasıl güzel bir akdeniz lezzeti anlatamam. Yapımı basit ve sofrada çok şık bir görünüyor  benden söylemesi

Malzemeler:
1/2 Paket Penne Makarna
Sosu İçin :
20-25 Dilim  Kuru Domates (Benim domates kurularım ev yapımı ve tuzsuz olduğu için tuzunu almak için suda bekletmeme gerek yoktu)
2 Diş Sarımsak
Sızma Zeytinyağı
Bir tutam Kekik

Makarnayı pişirme talimatına göre haşlayın. Makarna haşlanırken içine attığım tuz haricinde tuz kullanmadım. Sosu için bütün malzemeyi mutfak robotuna atıp bir güzel karıştırın. Evde varsa fesleğen de ekleyebilirsiniz. Ama kapağı açtığınızda muhteşem bir koku muhteşem bir kırmızı renk sizi bekliyor olacak.
Makarna ile karıştırın ve sofraya getirin.
Anlatırken bile ağzım sulandı.. Ben en iyisi bu akşama tekrar yapayım.
Size de afiyet olsun



Popüler Yayınlar