Kurutulmuş Domatesli Cevizli Tagliatelle Makarna


İtalyan lezzetleri ile Türk damak tadını karıştırmayı çok seviyorum. Bu tarifi hem erişte ile hem de tagliatelle makarna ile yaptım her ikisinde de sonuç muhteşem oldu. Yazı anımsatan mis gibi fesleğen kokan bir makarnaya dönüştü.

Malzemeler

1/2 Paket Tagliatelle (Ya na penne makarna da olur)
1/2 Su Bardağı Dövülmüş Ceviz 
8-10 Adet Kurutulmuş Domates
1/2 Su Bardağı Rendelenmiş Parmesan Peyniri veya Eski Kaşar
Zeytinyağ, Tuz, Feseleğen

Yapılışı

Makarnayı kutusunun üzerindeki tarife göre tuzlu suyun içinde haşlayalım. Bu arada kurutulmuş domatesleri sıcak suyun içine koyup yumuşatalım.. Domatesleri ince ince kesip zeytinyağında (burada ölçüyü size bırakıyorum çünkü ben çok yağlı sevmediğim için 2 kaşık zeytinyağ kullanıyorum) kavuruyorum. Bu arada makarnayı süzüp domateslerin zerine ekliyorum. Bir güzel karıştırdıktan sonra tabaklara servis ederken üstüne bir çorba kaşığı ceviz ve bir çorba kaşığı peynir ekliyorum. Fesleğen ile süslüyorum. Bu kadar basit sağlıklı bir makarna tarifi
Afiyet olsun



Popüler Yayınlar