Fırında Kaşarlı Sarımsaklı Mantar

Bütün et yemeklerinin yanına yakışacak muhteşem bir ızgara mantar yemeği. Hem yapımı çok basit hem de mantar seven herkesin bayılacağı bir tarif bu. Kültür mantarını alırken ambalajlı ve de mantarın beyaz olmasına dikkat ediyorum. Ne kadar taze o kadar lezzetli oluyor.

Malzemeler (2 Kişilik)
150 Gr Kültür Mantarı
Yarım Limon Suyu
2 Diş Sarımsak
1 Tatlı Kaşığı Tereyağ
1 Dilim Bayat Ekmek İçi
1/2 Çay Bardağı Rendelenmiş Kaşar Peyniri

Mantarlar yıkayıp limonlu suyun içine atıyorum Böylece renginin kararmasını engelliyorum. Diğer tarafta sarımsağı az bir miktar tuz ile dövüp tereyağı ile karıştırıyorum.. Limonlu sudan alıp kuruladığım mantarları çevirip içine sarımsaklı tereyağından kaşığın ucu ile koyuyorum. Ufaladığım ekmek içini tereyağın üzerine ekiyorum. Bu ekmek mantar sulandığı zaman bütün suyunu emiyor ve mantarlarıın içinde bırakıyor. Üstüne kaşar peynirini ekip fırında peynir nar gibi kızarana kadar pişiriyorum.
İşte bu kadar basit ama leziz bir tarif.
Afiyet olsun



Popüler Yayınlar