Izgara Sebze Garnitürlü Tavuk Şiş


Diyet yapanlara mükemmel bir akşam yemeği tarifim var. Bu o kadar hafif bir yemek ki yanında ızgara sebzesi ile mükemmel bir uyum sağlıyor

Malzemeler
Kişi sayısına göre ortalama 150 gr tavuk göğüs eti
Tavuğun sosu için
1 Çorba Kaşığı Salça
1 Çorba Kaşığı Zeytinyağ
Pulbiber, karabiber, kekik, tuz
1 Çay Kaşığı süzme bal

Sebze olarak
Kabak
Kırmızı Biber
(Arpacık Soğan da çok yakışır ancak ben eklemedim)

Tavuğu kuşbaşı doğrayın. Sos malzemelerini başka bir kabın içinde karıştırın. Tavukları sos malzemelerine katıp iyice karıştırın ve buzdolabına koyun. Bu arada sebze malzemelerini yıkayıp şişe takılabilecek şekilde dilimleyin. Şişe taktığınız sebzeleri fırın poşetine koyup içine bir çorba kaşığı kadar zeytin yağ ekleyip sebzelere bulaşmasını sağladım. Bu sebzeleri fırına atıp hemen tavukları buzdolabındna çıkarttım ve şişe dizdim. Aynı şekilde onları da fırın poşetine koyup poşeti bir kaç yerinden deldim. Fırına koydum. Bu arada sebzeler pişmeye başlayınca kızarması için poşetin üstünü kestim ve açtım. Sebzeler ve etler hemen hemen aynı zamanda hazır oluyor. Aynı şekilde tavukları çıkartmama 5 dakika kala üstündeki poşeti iyice azıp kızarmasını sağladım. Birlikte servis ettim.
Afiyet olsun




Popüler Yayınlar