Enginar Salatası



Yalancı bir bahar havası içindeyiz. İnsan ister istemez kendini yaza hazırlıyor. Yaz demek diyet demek, ince elbiseler, tişörtler demek. Bu durumda ne yapıyoruz haftada bir gün olsun en azından kendimizi iyi hissetmek adına tatlılardan ağır yemeklerden uzak durmaya çalışıyoruz. En azından ben kendi adıma konuşayım öyle yapıyorum.  Ama bu demek değil ki bütün gün hiç bir şey yemiyorum. Aksine leziz sağlıklı yiyecekler yapıyorum. Bu enginar salatası da onlardan biri. Tarifi de çok kolay

Malzemeler
Enginar (kişi başı bir adet gibi hesaplayabilirsiniz)
2 Diş Sarımsak
1 Avuç Kadar Dereotu
1 Kaşık Sızma Zeytinyağı
Tuz ve Limon

Enginarı yıkayıp limonlu suda haşlayın.  Eğer tazesini aldıysanız lokum gibi olur. Yoksa lifli oluyor ben sevmiyorum. Kip kip doğradığınız enginarın üstüne dereotu ve sarımsağı incecik kıyın. Zeytinyağı ve limondan oluşan sosunu üstüne dökün. Limon ve tuz için ölçü vermiyorum tamamen sizin zevkinize kalmış. Basit ama sağlıklı bir lezzet.
Afiyet olsun



Popüler Yayınlar