Benim Muhteşem Omletim ve Bir Pazar Kahvaltısı



Ben kahvaltıları çok severim çok keyifle yaparım. Özellikle de pazar günleri kahvaltısı benim için önemlidir İşte gri bir Ankara sabahında  basit bir pazar kahvaltısını sizlerle paylaşmak istedim. Bu omlete bütün kahvaltı severler bayılacak diyorum ve tarife geçiyorum.

Malzemeler (2 Kişilik)

2 Adet Yumurta
1 Adet Yeşil Tatlı Biber
1 Adet Kırmızı Biber
Bir Parça Sucuk
Bir Kaç Dilim Hindi Füme
Üstüne Kekik, Renkli Karabiber ve Tuz

Önce yumurtaları bir kasenin içine kırıp çırpıyorum. Diğer tarafta bütün malzemeyi ince ince dilimliyorum. Önce az bir zeytinyağ koyduğum tavaya sucukları atıyorum Onlar cızırdamaya başlayınca hindi fümeyi ekledim. İkisini kurutmadan çok az pişmelerini sağlayıp biberleri kattım. Üstüne de çırpılmış yumurtayı döküp  kekik ve karabiber içe tatlandırdım. İşte bu kadar basit ama güzel bir tarif.
Afiyet olsun






Popüler Yayınlar