Nefis Sebzeli Makarna


   Merhaba herkese ; sizlerin görmediği blog sahiplerinin gördüğü istatistik sayfası vardır ara ara bakarım ki en çok hangi yemekler okunmuş :) Şu bu okunmuş diyemem hepsi kendi çapında ilgililerine okutuyor kendini :)    Beni mutlu eden 10.000 kişi tarafından tık almak, takip eden sizlere teşekkür etmeyi bir borç bilir sağ olun var olun her şey sizinle güzel...Şu tarifi yaptım bu tarifi yaptım diyen ve memnuniyetini dile getiren tüm dostlarıma ve deneyip memnun olan sessiz takipçilerime sevgilerimi yolluyorum.Sizler uyurken geceleri ben resmen ders çalışıyorum meğer mutfak ne kadar çok püf noktaları ile doluymuş ben biliyorum diyen her zaman en çok yanılandır. Bilgilerime bilgi katarak her geçen gün dahada profesyonel olma çabasında hızlı ve emin adımlarla ilerliyorum sizlere en güzel şekilde yardımcı olabilmek adına herkese kucak dolusu sevgiler sunup yemeksiz akşamların nefis kurtarıcısının tarifini sunarım :) 
Malzemeler
1 paket makarna 
2 adet kapya biber
2 adet yeşil köy biberi
1 adet havuç
1 çorba kaşığı domates salçası
2 çorba kaşığı tereyağ
Tuz istenilen miktarda
2 çay kaşığı fesleğen

Yapımı
Öncelikle makarna üzerinde yazan tarife uygun pişirilir.
Makarnalar pişerken biberler ince ince doğranır.
Havuç rendelenir.
Pişen makarna süzülür kesinlikle soğuk su altına tutmuyorum vitamini gittikten sonra hamur yemenin bir alemi yok.
Tencerede tereyağ eritilir üzerine havuç ve biberler eklenip sebzeler yumuşayana kadar sotelenir.
Salça eklenip 1 dakika boyunca karıştırılarak kavrulur.
Baharatlarda eklenip tatlandırılır.
Üzerine makarna eklenip kısık ateşte 1-2 dakika daha karıştırılıp , ocaktan alınır.
Sıcak Servis edilir.
Birde AFİYET OLSUN denir :)

Popüler Yayınlar