Milföylü gül atıştırmalık

  Merhaba herkese bugün kahvaltı için neler hazırlasam diye düşünürken aklıma dondurucuda ki milföy hamuru geldi ve hemen el attım sıradan olmasın farklı ne yapabilirim diye elimde merdane ile düşündüm durdum sonuç hem pratik bir o kadarda lezzetli atıştırmalıklar...
  Malzeme olarak milföy,sucuk ve salam kullandım.

2 adet kare şeklinde ortadan bölünme izi olan 1 uzun milföy hamurunu ortadan bölmeden merdane ile biraz uzatarak açtım.Uzunlamasına ortadan ikiye kestim.
İçerisine yarım ay şeklinde doğranmış salamları sırası ile dizdim.Aynı şekilde sucukları da yaptım.

Baştan sona sararak hamur gül şeklini aldı.

Önceden ısıtılmış 180 dereceli fırında kızarana kadar beklettim sonuç inanılmaz lezzetli atıştırmalık poğaça.
Sizlerde ansızın gelen misafire yada kahvaltı sofralarınıza çeşit olarak deneyin çok beğeniceğinize eminim.
AFİYET OLSUN...

Popüler Yayınlar