Ispanakllı Makarna




Aslında o kadar güzel oldu ki bu makarnaya daha havalı bir isim vermek isterdim. Biraz daha üstünde çalışıp geliştireceğim bir makarna olduğunu da şimdiden söyleyeyim.

Malzemeler:
1/2 Paket Makarna
Yarım Bağ Kadar (Sanırım 150-200 gr) Ispanak
1 Adet Havuç
1 Adet Kırmızı Biber
2 Diş Sarımsak
100 Gr Labne Peyniri
1 Su Bardağı Yoğurt
Tuz
Karabiber

Yapılışı:
Makarnayı üstündeki tarife göre kaynayan suya atıp pişirin. Bu arada incecik kıydığınız ıspanağı rendelediğiniz havucu çok az bir yağ ile kavurun. Ben içerisine yarım çay bardağı kadar sıcak su ekledim böylece yanma tehlikesi olmadan ıspanak ve havuç az yağda kavruldu. Sonra içine minik küpler halinde doğradığım kırmızı biberi attım. Bu arada dövülmüş sarımsak yoğurt ve peyniri başka bir kabın içinde karıştırdım.Makarnayı süzüp hepsini birbiri ile karıştırdım. Çok hafif ve çok leziz bir makarna oldu. Bu tarifi ileride sık yapılacak tarifler arasına aldığım kesin. Farklı şekillerde makarna ile ıspanağı buluşturmayı düşünüyorum.
Afiyet olsun










Popüler Yayınlar