Soya Soslu Et Sote


Bazen hani çok kısa sürede basit bir şey yapayım ama görüntüsü de tadı da güzel olsun derrsiniz ya işte bu tarif böyle günler için.

Malzemeler:
200 gr Bifteklik Dana Et
1 Adet Soğan
1 Adet Yeşil Biber
3 Yemek Kaşığı Soya sosu
1/2 Çay Kaşığı Köri
2 Yemek Kaşığı Zeytinyağ
Soya sosu tuzlu olduğu için tuzu kontrollü katmanızı öneririm.

Yapılışı:
Köri oldukça keskin bir baharat karışımı olduğu için ayrıca baharat eklemiyorum. Özellikle dondurucudan çıkartılıp az yumuşamış haldeki eti ince ince döner kıvamında kesiyorum. Soğanı yarım ay şeklinde doğradım. Yağı kızdırdığım wok tavaya soğanı atıp biraz çevirdim. Üstüne eti ekledim. sallayarak eti ve soğanı yakmadan pişirdim İnmeden bir iki dakika önce halka halka doğradığım sivri biberi ekledim. altını söndürmeden önce köri ve soya sosunu da ekledim. Soya soyu ete ve mantara çok yakışıyor. 
Afiyet olsun

Popüler Yayınlar