Menemen Ama Farklı Bir Yorumla





En baştan söyleyeyim bu her yaptığımda yarım ekmek yedirten bir tariftir ona göre hazırlığınızı yapın. Aslında pazar sabah kahvaltısı için mükemmel diyebilirim.
Güveç tavada yapmaktayım. Güveçte yapmanın da ayrı bir lezzet verdiğini söylemeliyim.

Ben iki kişilik olarak hazırladım (sonra hepsini tek başıma yedim)

4 Adet Domates (ben evde cherry domates vardı onu kullandım) daha önceden kabuklarını soyun
3 Adet Köy Biberi
1 Adet Kırmızı Biber
3 Dilim Burger Peyniri 
Tuz, karabiber ve kekik

Kiremit kaba sıvı yağ koydum Yağ ısınınyaca kadar biberleri doğradım. Biberler yağda hafif kızarırken üstüne domatesleri ekledim. Bazıları yarım çay bardağı kadar sıcak su ekler siz nasıl dilerseniz. Tuzunu biberini de katın. Artık pişti dediğiniz anda burger peyniri üzerine dilimler halinde yerleştirin. Zaten tavanın sıcağı ile hemen eriyecektir. Hemen arkasından kekik ekleyin. Sonra üstünde dumanlar tüterken sofraya getirin. İşte bu kadar basit. 
Burger peynirin menemene bu kadar yakışabileceğini hiç düşünmemiştim. Ama gerçekten çok lezzetli bir şey ortaya çıkıyor.
Şimdiden afiyet olsun.



Popüler Yayınlar