Ayvalı Pancar Salatası

 


Bu salatayı ilk kez yediğimde  elimi salatadan çekemedim. Benim için bir salata değil nefis bir yemek bile olabilir. Sizin için de sofralarınıza bir salata alternatifi olsun istedim. Yapımı oldukça basit.

Malzemeyi arttırıp azaltmak tamamen damak tadınıza kalmış

Malzemeler:
2 Adet Orta Boy Pancar
1 Adet  Orta Boy Yeşil Elma
1 Adet Orta Boy Ayva
7-8 Adet Ceviz
1 Tatlı Kaşığı Sirke
Zeytinyağı, Limon, Tuz

Yapılışı:
Pancarları dirice haşlayıp kabuklarını soydum. Elma ve ayvanın kabuklarını soymaya gerek duymadım ama çekirdeklerini temizledim.  Bütün malzeme ile birlikte rondoya attım. İstediğiniz incelikte rendeleyebilirsiniz. Sirke, zeytinyağı, limon ve tuzdan oluşan sosunu üzerinde gezdirdim. İşte bu kadar ama basit ama kesinlikle ince bir zevkin ürünü olan salata.
Afiyet olsun
 



Popüler Yayınlar